peduli ummat

Saturday, December 18, 2010

Wanita Komoditi Pertukaran!


Generasi baru yang ditunggu-tunggu.
Girlfriends 'exchanged' for drugs
Would you offer a night of passion with your girlfriend (or boyfriend) for drugs? Shockingly, some Malaysian youth in Kelantan did.

Bernama, a Malaysian news agency, reported that some Kelantanese teenagers exchanged sexual intercourse with their girlfriends for psychotropic pills (or 'pil kuda' in local lingo).

These activities have been blamed for the increase in sexual crimes in the northern Malaysian state.

State police deputy chief Senior Assistant Commissioner Mazlan Lazim explained that teenage addicts would make such offers to drug peddlers for their supply of pills.

"Such alarming activity also involved schoolboys aged between 14 and 16, who already had sex with their girlfriends," he said.


sumber:msn news

Assalamualaikum wbt

dari hari ke hari darjat wanita kembali seperti zaman jahiliyah dahulu..ia hanya akan diangkat darjatnya dengan Islam yang diamalkan..remaja makin hari makin rosak..lelaki dengan pengambilan dadah dan perempuan dengan hilangnya malu hingga membawa kepada jenayah dan dosa lain yang lebih besar

perhatikanlah isu ini terlebih dahulu di kalangan keluarga kita kerana Allah warning kita..jagalah dirimu dan ahli keluargamu daripada dimasukkan ke dalam api neraka...daripada dosa dan maksiat..sistem kekeluargaan yang semakin rapuh sekarang ini amat menakutkan kita..

semoga kita ambil pengajaran dan nasihat menasihati orang yang disekeliling kita disamping mendidik generasi baru Islam sebagai iron stock di masa depan. Bukankah keadaan sesebuah negara itu di masa akan datang dapat kita lihat daripada keadaan generasi mudanya sekarang? generasi muda harapan agama dan negara.

wallahualam

1 comment: